niedziela, 14 listopada 2010

Fiołki

Witam!Opiszę ,co przydarzyło mi się latem 2001 roku.

Choruję od 2000 roku.Jako nowo zdiagnozowany,przerażony i zagubiony w nowej rzeczywistości.,pewnego upalnego ,lipcowego dnia udałem się na cmentarz do grobu mojej mamy.Rosła tu kilkumetrowa tuja,która została wycięta.Uznałem,że to ma duże znaczenie w tej historii.bo wiąże się z brakiem cienia w pobliżu miejsca w którym przebywałem.Kiedy zapalałem lampki , zmieniałem kwiaty w wazonie robiłem podstawowe czynności porządkowe zacząłem odczuwać upał,który osłabiał mnie z każdą chwilą..Kiedy nie mogłem schronić się przed promieniami słonecznymi ,słabłem z każdą chwilą .Pomyślałem wtedy z przerażeniem,co może się zaraz ze mną stać jeżeli nie opuszczę natychmiast tego miejsca?Zapytałem wtedy siebie półgłosem"Mamo,czy ja jestem u Ciebie ostatni raz?"...W tej samej chwili,kiedy pochylałem się  nad grobem,poczułem nagle intensywny zapach kwiatów.Od razu domyśliłem się co się dzieje!To Ojciec Pio.O takich zjawiskach czytałem sporo  w różnych książkach o Pio.Nawet  nie starałem się rozglądać się w koło siebie,tylko podniosłem się a zapach trwał cały czas,obszedłem grób z drugiej strony .Trwało to 2-3 minuty.
Ja w tym momencie byłem bardzo szczęśliwy bo wiedziałem,że dostałem odpowiedź na swoje pytanie.To Ojciec Pio spowodował,że tak się stało!Nawet teraz ,kiedy piszę o Tym wydarzeniu jestem pod ogromnym wrażeniem tego co wtedy się wydarzyło!Ten zapach  kwiatów był mi bliżej nie znany,taki cudowny i kojarzył mi się z kolorem.Fioletowym jak kolor fiołków.
Serdecznie pozdrawiam-janusz.ptaszynski@gmail.com

1 komentarz:

  1. Panie Januszu, wszystkiego dobrego oraz powodzenia i wytrwałości w pisaniu, serdecznie pozdrawiam, Anna Z.

    OdpowiedzUsuń